Kompletní kurz kreativního copywritingu


  • 4.50


Zkušený copywriter Ondřej Souček vás ve videokurzu provede kreativním copywritingem od A do Z. Dozvíte se o tomto podoboru copywritingu vše proto, abyste se jím mohli živit v agentuře nebo na volné noze. Připravte se na rozsáhlé online školení copywritingu, po kterém vám už bude vše jasné.

2 970 Kč
Vyzkoušet kurz zdarma
Počet účastníků kurzu: 3531
Jméno lektora: Tomáš Dekan

Popis kurzu copywritingu 

Zkušený copywriter Ondřej Souček vás ve videokurzu provede kreativním copywritingem od A do Z. Dozvíte se o tomto podoboru copywritingu vše proto, abyste se jím mohli živit v agentuře nebo na volné noze. Připravte se na rozsáhlé online školení copywritingu, po kterém vám už bude vše jasné. 

Pro koho je tento kurz copywritingu vhodný?

Tento online kurz copywritingu je vhodný pro každého, kdo se ve své práci setkává s marketingem a kreativní tvorbou textů. Kurz nadchne začínající i pokročilé copywritery, marketéry i obchodníky. Kurz je vhodný jak pro začátečníky, kteří chtějí do světa kreativního copywritingu proniknout a třeba se jím i začít živit, tak i pro pokročilejší, kteří si chtějí rozšířit své obzory. 

V tomto online kurzu kreativního copywritingu se naučíte: 

  • co je to copywriting a jaký je rozdíl mezi “klasickým” copywritingem a kreativním copywritingem, 

  • co dělá copywriter a jestli je to práce pro vás, 

  • jaký je rozdíl mezi copywriterem v agentuře a copywriterem na volné noze,

  • jaké jsou výhody kreativního copywritingu, 

  • jak by měl copywriter myslet a nahlížet na svět, jak využít koncepční, kritické a double out of the box myšlení pro co nejlepší práci,

  • jak psát reklamní texty, vymýšlet reklamní koncepty a tvořit různé formáty od headlinů, přes printovou reklamu a direct maily, až po PR články a texty na sociální sítě,

  • jak se stát kreativním leaderem,

  • jak si nastavit svou cenu za práci copywritera, 

  • jak nejlépe se jako copywriter sebevzdělávat. 

Obsah kurzu copywritingu:

Tento online kurz kreativního copywritingu je rozdělený na 20 lekcí, z toho 4 úvodní lekce jsou zdarma. Tyto první lekce slouží jako ochutnávka a úvod do školení copywritingu, díky kterým získáte lepší představu o tom, jak bude kurz probíhat. Zároveň poznáte, zda vám Ondřej Souček vyhovuje jako lektor, který vás zasvětí do kreativního copywritingu od A do Z. 

  • Lekce 1 ZDARMA - Úvod do kreativního copywritingu: 

V první lekci online kurzu copywritingu se dozvíte, co je to copywriting (a co je kreativní copywriting) a také, co copywriting není, ačkoli se to tak může zdát. Dozvíte se, kde je více peněz, v jaké práci se budete moct co nejvíce vyblbnout a popustit uzdu své fantazii. Kromě toho vám copywriter Ondřej Souček také popíše, na co se připravit, pokud se budete chtít copywritingem živit. 

  • Lekce 2 ZDARMA - Jak musí copywriter myslet:

Ve druhé lekci kurzu copywritingu se dozvíte, co je to koncepční myšlení, kreativní myšlení a myšlení (double) out of the box a jak je využít pro co nejlepší práci copywritera. V této lekci získáte zase o něco lepší představu o tom, co dělá copywriter a zda vás svět kreativního copywritingu skutečně láká. 

  • Lekce 3 ZDARMA - Big idea ve světě kreativního copywritingu:

V této lekci se zaměříme na to, co je to big idea a jak přijít na takovou všeobjímající myšlenku, která pojme celou reklamní kampaň. Kromě toho si vše ukážeme na příkladech úspěšných světových kampaní, které se díky skvělé big idee udržely roky. 

Kurz kreativního copywritingu

  • Lekce 4 - Představení placené části kurzu copywritingu

  • Lekce 5 - V reklamce nebo na volné noze:

Jak už název této lekce kurzu copywritingu napovídá, v této lekci vám copywriter popíše, jaké jsou rozdíly mezi prací copywritera v agentuře a na volné noze. Obě varianty mají své výhody a nevýhody a každému vyhovuje něco jiného. Je ale rozhodně dobré si už na počátku kariéry copywritera promyslet, co by vás více lákalo. A když zatím nevíte, vždycky je tu možnost vyzkoušet si obě verze práce copywritera. V této lekci se také dozvíte, co dělá copywriter v agentuře a co dělá copywriter na volné noze. 

  • Lekce 6 - Jak se dostat do vysněné reklamky:

Láká vás to, co dělá copywriter v reklamní agentuře? A máte dokonce vysněnou agenturu, ve které byste chtěli pracovat? V této lekci vám profi copywriter řekne, co musíte udělat, abyste se tam dostali a získali svou vysněnou práci. 

  • Lekce 7 - Jak si udělat CV a portfolio copywritera:

V sedmé lekci našeho online kurzu copywritingu na vás čeká několik (možná trochu překvapivých) tipů, jak dotáhnout svou sebeprezentaci téměř k dokonalosti a zapůsobit tak na jakéhokoli klienta, nebo zaměstnavatele. Dozvíte se, proč a jak vystoupit z davu copywriterských portfolii, jaké otázky by takové portfolio mělo zodpovídat, jak pracovat s obsahem a formou sebeprezentace apod.

  • Lekce 8 - Jak a proč být vidět:

Osobní brand, vlastní web, webová vizitka, aktivita na sociálních sítích… tohle všechno se bude probírat v osmé lekci online kurzu copywritingu. K tomu se přidá také vysvětlení toho, proč sledovat konkurenci a novinky v oboru, jak vybírat školení copywritingu a co dalšího sledovat (nejen) v online světě.  

  • Lekce 9 - Jak shánět zákazníky:

V této lekci kurzu se dozvíte, jak získávat zákazníky, pokud pracujete jako kreativní copywriter na volné noze. Dozvíte se, kde hledat potenciální klienty a jak je oslovovat. 

  • Lekce 10 - Brief:

V desáté lekci online kurzu copywritingu se dozvíte, co je to brief a proč je pro každou kreativní práci tak zásadní. Lektor kurzu Ondřej Souček vám popíše, co všechno by měl správný brief obsahovat, co je to insight a co dělá copywriter proto, aby ho našel. 

  • Lekce 11 - Rešerše:

V práci copywritera je někdy rešerše mnohem delší než následně samotné psaní. V této lekci získáte návod, jak vytvořit co nejlepší rešerši a najít si systém, který vám bude pomáhat při každém vašem dalším copywriterském projektu. 

  • Lekce 12 - Televizní a video scénář: 

Kreativní copywriter Ondřej Souček za svou skoro dvacetiletou kariéru vytvořil již stovky televizních a video scénářů. V této lekci vám předá všechny své zkušenosti a znalosti, které během let získal. Po této lekci copywritingu budete mít jasno v tom, jak vytvořit skvělá scénář, který bude fungovat. 

  • Lekce 13 - Printová reklama:

Printová nebo tištěná reklama ještě stále hraje v mnoha firmách a odvětvích velice důležitou roli. V této lekci kurzu kreativního copywritingu si proto ukážeme, jak přijít na hlavní myšlenku printové reklamy, jak vymyslet headline a slogan, který si budou lidé pamatovat. 

  • Lekce 14 - Direct mail:

Znáte to, když vám vaši emailovou schránku zavalí hromady newsletterů, které se vám nechce ani otevírat? A pak tam jsou některé direct maily, které si otevřete rádi. Jaký je rozdíl? V této lekci vám Ondřej Souček prozradí, jak psát prodejní emaily, které jsou založené na hlubším porozumění cílové skupině a těch správných emocích, který by měl každý copywriter umět vyvolat. 

  • Lekce 15 - PR článek:

Mezi hlavní aktivity, které dělá copywriter patří také psaní PR článků. V této lekci kurzu se tedy naučíte, jak poznat cílovou skupinu a napsat PR článek, který bude efektivní a bude fungovat přesně tak, jak má i bez prázdných frází. 

  • Lekce 16 - Content:

Obsah je král… a o tom bude celá tato lekce. Podíváme se na to, jak funguje obsahový marketing, jaké jsou jeho zásady a jak vytvořit co nejlepší obsah. Protože každý copywriter by měl umět napsat skvělý obsah. 

  • Lekce 17 - Psaní textů na sociální sítě:

Jak psát texty na sociální sítě, které budou fungovat? V této lekci se dozvíte, jak jako správný copywriter vytvářet obsah na sociální sítě jako je facebook, instagram, nebo třeba linkedin. Každá sociální síť má svá specifika, které je dobré znát. Ať už příspěvky na sociální sítě píšete, nebo se na to teprve chystáte, tato lekce kurzu copywritingu vás posune o ohromný kus dopředu. 

  • Lekce 18 - Jak myslí kreativní leadeři:

V této lekci kurzu copywritingu se podíváme na to, jak se stát kreativní autoritou bez ohledu na pozici, kterou máte napsanou na vizitce. Ukážeme si konkrétní postupy a akce, které provádět, aby z vás byl kreativní leader. 

  • Lekce 19 - Ceny jako kreativní platidlo:

V této lekci se zaměříme na kreativní soutěže v copywritingu, jejich dopad na vaši kariéru a tipy, jak vyhrávat. 

  • Lekce 20 - Sebevzdělávání copywritera: 

Dnešní svět a stejně tak svět copywritingu se posouvá mílovými kroky kupředu a je potřeba neztratit s ním krok. V poslední lekci video kurzu copywritingu si tedy řekneme, jaké kurzy navštěvovat, jaké knihy číst a kde hledat copywriterský networking, který vás bude posouvat. Autor kurzu vám tady předá svůj výběr toho nejlepšího ze světa sebevzdělávání copywriterů. 

Lektor kurzu copywritingu:

Lektor kurzu copywritingu Ondřej Souček

Celým online kurzem kreativního copywritingu vás provede Ondřej Souček, která má už téměř dvacet let zkušeností. Ondřej pracovat jako copywriter na volné noze, jako copywriter v reklamní agentuře a také měl vlastní reklamku. Dokáže vám tedy přehledně předat informace z každé části světa copywritingu. V kurzu si projdete copywriting od A do Z, získáte spoustu praktických rad a tipů, jak se stát úspěšným kreativním copywriterem. Tento kurz je jediným online kurzem na trhu, který se zaměřuje převážně na kreativní copywriting a nabízí praktické kroky, jak se stát copywriterem.

Kategorie: Marketingové kurzy, Kurzy a dárky pro muže, Byznysové kurzy pro muže, Rozvojové kurzy pro muže, Kurzy a dárky pro ženy, Byznysové kurzy pro ženy, Rozvojové kurzy pro ženy, Marketingové kurzy, Více než 180 lekcí online kurzů ZDARMA, Všechny kurzy z nabídky,

Není Online kurz copywritingu s Ondřejem Součkem | Školení copywritingu zdarma to pravé ořechové? Nevadí, vyberte si nějaký jiný z naší kategorie Marketingové kurzy.